ایجاد ارتباط با مشریان بالقوه، زمانی که قصد دارید آنها را علاقه مند کنید و فروش خود را افزایش دهید ضروری است. ایجاد این ارتباط میتواند مشکل باشد و باید در نظر داشت ایجاد این ارتباط و حفظ این ارتباط دو مسئلهی مجزا هستند.
با این حال یکی از بهترین روش ها برای حفظ این ارتباط، کپی رایتینگ است که شما میتوانید با استفاده از کلمات درمورد احساسات مشتریان صحبت کرده و کلمات شما آنها را به انجام یک عمل، مجاب کند.
درحالیکه ممکن است نوشتن چیزی که توجه مخاطبان شما را جلب کند آسان به نظر برسد، اصول ضروری وجود دارند که با پیروی از آنها می توانید به طور موثر آنها را متقاعد کنید. در این مقاله، یاد میگیریم سئو کپی رایتینگ چیست و پی میبریم بهترین اعمال برای فرآیند جذب مشتریان، تبدیل سرنخ ها (lead) به مشتری و ایجاد فروش بیشتر چیست.
سئو کپی رایتینگ چیست؟
سئو کپی رایتینگ فرآیند انجام استاندارد سئو با استفاده از بهترین روشهای سئو و کلمات متقاعدکننده است که باعث افزایش ترافیک سایت می شود در حالیکه کاربران را نیز به اقدامی خاص مانند خرید محصول و یا قرار دادن ایمیل در وب سایت مجاب می کند. شما میتوانید این کپیرایتینگ را در صفحات محصول در وبسایت، ایمیل ها و انواع متفاوت بازاریابی مشاهده کنید.
سئو کپی رایتینگ با محتواهای سئو شده ی دیگری مانند وبلاگ که ممکن است با آن آشنا باشید، متفاوت است. هدف نهایی سئو کپیرایتینگ تبدیل سرنخ به مشتری است در صورتیکه هدف از سئومحتوا، افزایش ترافیک وبسایت است. علاوه براین کلمات کپیرایتینگ نسبت به وبلاگ کمتر است.
با این حال هر دو میتوانند در راستای هم باشند. شما می توانید محتوایی تولید کنید که با استفاده از اصول سئو کپی رایتینگ دعوت به اقدامی کند (CTA) و همچنین با استفاده ازعباراتی مانند دانلود یک کتاب الکترونیکی رایگان و یا منابع مرتبط دیگر کاربران را مجاب به کلیک بر روی محتوای پیشنهادی کند.
در ادامه به مثال هایی از انواع محتواهایی که ممکن است با اصول کپی رایتینگ ساخته شوند می پردازیم:
https://courseofcontent.com/what-is-seo-copywriting/
- ۰۰/۰۵/۲۱