استراتژی محتوایی در سال 2021 و فراتر از آن
با توجه به پیشرفتی که موتورهای جستجو و کسانی که در آن جستجو میکنند، با آن روبهرو هستند؛ بازاریابان ناچار به تغییر در برآورد مسیر استراتژی محتوایی خود هستند مخصوصاً زمانی که بر جستوجوی ارگانیک( نتایج جستجویی که از طریق سئو سایت به دست میآید ) متمرکز میشوند.
رویکردی که ما در HubSpot داریم این است که به جای در نظر گرفتن یک کلمه خاص به عنوان کلمه کلیدی، به مجموعه ی کلمات کلیدی در یک موضوع خاص دقت میکنیم. با سازماندهی محتوا در موضوعات خوشه ای به جای محتواهای جداگانه با یک کلمه کلیدی خاص، می توانیم مقدار زیادی از ترافیک جستجو را در کل مجموعه کلمات کلیدی مرتبط افزایش دهیم. همچنین به ما این امکان را می دهد تا نام تجاری خود را با چندین موضوع اصلی قابل شناسایی هماهنگ کنیم. استفاده از مدل محتوای خوشه ای، نحوه ی ایجاد و سازماندهی محتواهای ما را کاملاً متحول کرده است.
برای ادامه کلیک کنید
https://courseofcontent.com/category/blog/content-marketing/
- ۰۰/۰۵/۲۱